sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

(-:





Mooi ! Eilen aamulla olin mellan kanssa ja äitin ja iskän kanssa käytiin päivemmällä kattomassa tepsin naisten peliä(: Itse asiassa lopputulosta ei tarkkaan tiedetä kun lähdettiin kesken pois, mutta tasatilanteelta näytti ainaski sillon. Kotona olin vaan Jennin kanssa puistossa noin klo yheksään asti. Tänään lähdettiin aamu kaheksalta mun enon, oskun ja iskän kanssa linturetkelle bongailemaan. Reissu kesti noin kolme tuntia jonka jälkeen tultiin kotio. Matkalla mulle ehtis tulla melko huono olo, johtuen varmaan siitä aamusesta kahvikupista:/ Olin vähäsen aikaa Jennin kanssa ja lähdettiin Dennikseen syömään ja kattomaan ku mun isosisko toimii tarjoilijana. Otin äitin kanssa puoliks semmosen pizzan, missä oli karamellisoitua sipulia, parmankinkkua, viikunahilloa ja kirsikkatomaatteja ja oli kyllä oikeen hyvää ! Jälkkäriksi otin mitäpäs muuta kuin mangosorbettia:D! Tultiin kottii ja tässä oon vaan nyt sitte istunu(: Muuten, me lähetään jo ens lauantaina ajamaan tosta Suomen mantereen läpi Norjaan jäämerelle, tulee kiva reissu !:D Ja kameran taidan saada enne h-hetkeä;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti