torstai 6. syyskuuta 2012

Hellou ! Jos ihmettelette että miks mä täällä aamulla kirjoitan, mut oon kipeenä): Eilen oli 39 astetta kuumetta, mut tänää on jo paljon parempi olo, eilen en pystyny nousemaan sängystä. Mitäs tällä viikolla on tapahtunukkaa? Maanantaina oli äidin synttärit ja koulussa coopperin testi ! Olin aika tyytyväinen mun tulokseen, ikinä en oo mikää juoksija ollu. Sain siis numeroksi 8+ ja illalla odotti vielä peli Paimiota vastaan. Tiistaina kotsassa tehtiin mannapuuroa ja mehukeittoa, oli ihan ok. Koulun jälkeen käytiin mellan kanssa uimassa Kaarinassa. Keskiviikkona koulussa kateltiin mikroskoopista joitain eliöitä ja kuviksessa piirrettiin asetelmaa. Illalla mulla oli treenit ja meillä oli joku taitotesti:// Mulla meni melko huonosti, en oo niitä paljoa harjotellu. Torstaina mietin et onks järkeä mennä kouluun, oli vähän kipeä olo. Päätin mennä, koska aattelin et se menee kohta ohi. No koulussa olin ihan väsyny eikä ruoka meinannu maistuu + oli ihan helkkarin kylmä ! Mitattiin kotona illemmalla multa kuume ja oli 39 astet, mul ei oo ikinä elämässä ollu niin korkeeta kuumetta ja sairastun tosi vaikeesti, ehkä kerran kaks vuodessa. No, toivon et tä menis pian ohi, heeippa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti