sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Viikonloppu









Hello! Kohta on jo hauska viikonloppu takanapäin ja huomenna takaisin kouluun. Mitäs eilen tapahtuikaan? Ainiiin..aamulla lähdettiin Intersporttiin alennusmyynteihin ja siellä oli ihan hullu meno:D Ensimmäisille jaettiin juomapulloja, joista sisältä löytyis erilaisia voittoja. Oisin vähän sitä laskettelulippua toivonu, mut saatiin kaikennäköstä muuta kuten Elixiaan jokunen jumppa ja muita samantyyppisiä. Iskä suostus sitte ostamaan mulle ihanat ja vielä ainakin niin pehmoisen Peakin hupparin <3 Käytiin Picnicissä smoothiella ja suunnattiin kotiin. Iltapäivällä olin mellan kanssa ja oltiin vähän ulkona, jossa tehtiin tommonen "nalle puh" lumiukko. Leiposin omena-muffinsseja ja illalla käytiin mellan kanssa lenkillä( mä pyöräilin, mella juoksi) Tänään aamulla vähän askartelin. Tein mun kalenteriin uudet kannet ja musta niistä tuli ihan hienot tai ainakin erilaiset. Lähdin puoleltapäivin Jennille ja lähdettiin samantien Jennin iskän rekka-auto tallille. Ajettiin vähän mönkkäreillä ja kiipeiltiin missä sattus. Tultiin kotiin ja mä istahdin tähän samantien sitte. Mut mä lähden nyt syömään koska kuolen jossen saa pian ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti