perjantai 9. marraskuuta 2012

Old photos






























Ensinnäkin sori ettei tullut taaskaan kunnon postausta, mun kamerasta on akku loppu ja oon niin laiska ihminen etten oo sitä lataukseen laittanu vieläkään. Halusin siks vaan laittaa joitain kuvia, joista tuli vaan hyvä mieli(:No, näillä kuvilla mennään. Viime viikkona on tapahtunu vähän kaikenlaista... keskiviikkona tehtiin bilsassa semmoinen työ jostain vesinisäkkäästä Suomessa ja mä päätin tehdä saimaannorpasta. Lisäksi saatiin lintutesti takasin ja sain 8 puolen. Illalla mulla oli taas harkat(-: Lisäksi äiti osti mulle oranssin kameralaukun matkaa varten. Eilen eli torstaina saatiin matikankokeet josta sain taas 8 puol:-D  Sen jälkeen oi maailman hirveintä/kauheinta/kamalinta ainetta eli telinevoimistelua........... Se on vaan niin kamalaa. Selvisin siitä kuitenkin ja sen jälkeen oli kässää. Illalla mentiin äiskän kanssa Skanssiin ja ostin tän ihanan neuleen, josta ei nyt ole kuvaa täällä.. Tänään koulussa oli semmonen nenäpäivä ja saatiin koko koulu sellaset punaset nenät:D Koko ensviikko onkin teemaviiikkoa ja pukeutumista eri tavoin+ kahdet kokeet: / Ja sunnuntaina isänpäivä jonne teen kakun(;(;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti