lauantai 5. tammikuuta 2013

Tangle teezer



Moikka!




:-D
Kirjottelempa mää nyt kauheen usein:O Mut ainakun on vähä tylsää, nii sillon tekee mieli tulla postailemaan..:D Mutta, eilen päivällä äiti päätti varata mulle parturin, koska mun hiukset oli alhaalta ihan kuivuneet ja huono kuntoset ni oli pakko päästä leikkauttamaan ne. Tuntuu ihan siltä kun ois puolet hiuksista poissa, mut se onkin melkeen koko totuus... Nyt niitä on paaljon helpompi hoitaa ja kaikkea. Tultiin sieltä sitten kotiin ja lähdettiin lähes samantien juoksuharkkoihin kupittaan urheiluhallille. Siellä tehtiin vähän kaikennäköstä, pikajuoksusta kolmiloikkaan(?:D) ja sit tulin kotiin. Tänään mentiin äidin kanssa vähän kaupungille, kun mun isoveli vietiin elokuviin. Käytiin Wiklundilla ja ostin tommosen ihanan harjan nimeltä tangle teezer. Sen pitäis olla hyvä selvittämään takkuja ja sen on tarpeeseen,sillä mun hiukset takkuuntuu tosi helposti. Käytiin vielä kahvilla kahvila BrownZ:issa, kun mullahan oli sinne lahjakortti. Kotona kävin urhon kanssa lenkillä ja leivottiin mun siskon kanssa whoopiepies:seja ja nyt vaan odottelen että Putous alkaisi piakkoin!(-:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti