maanantai 8. huhtikuuta 2013

Boring

Moi kaikille!

Mun tämä päivä on kulunut meidän mammalla kutoen, syöden ja tv:tä katsoen. Eli mulle sattus eilen aika pahasti. Meillä oli eilen kevätturnaus täällä mun kotiseuduilla. Oli aika keväinen joo, sato lunta taivaan täydeltä. Eka peli meni ihan huonosti, toinen jo vähän paremmin, mutta kolmannesta en muista mitään. Mä sain aika pahan aivotärähdyksen ja ihan hassu olo ku en yhtään tiiä mitä on tapahtunu. Jonkun pelaajan polvi/jalka oli osunu mun päähän ja olin menny hetkellisesti tajuttomaksi. Kun heräsin ni en tajunnu yhtään missä olin. Nyt kuitenkin ihan hyvä olo, tällä hetkellä vähän paha olo, mut jos se menis nyt siitä. Lääkkeen voimalla huomenna kouluun, jos menen. Onneks sairaalassa ei todettu mitään pahaa.(: Mut mä meen tästä nyt kattomaan salkkarit, moikka!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti