maanantai 13. toukokuuta 2013

Heureka ja Fazerila reissu







Tää oli niin pelottava, mut onneks uskalsin mennä! Kuvassa siis Andreea, enkä minä




Hei taas!(:

Nyt ollaan saavuttu parisen tuntia sitten kotiin Vantaalta. Elikkäs, lähdettiin aamulla n.klo seitsemän ajamaan Turkuun ja sieltä taas bussilla Vantaalle. Eli mentiin Andreean kanssa mukaan mun äidin luokan luokkaretkelle valvojiksi. Ensimmäisenä otettiin suunnaksi Heureka ja sinne saavuttiin, oiskohan ollu kymmeneltä. Siellä sit kierreltiin aika vapaasti, ja kateltiin paikkoja. Mun suosikkeja oli se maanjäristys efekti, laite missä sai tehdä kolikon omasta naamataulusta, ja se pyörälaite siellä ylhäällä vaikka aluksi pelotti hulluna. Siellä syötiin myös lounasta sitten(: Heurekan jälkeen mentiin Fazerilaan, me jo toista kertaa. Samanlainenhan se oli kuin viimeksikin, paljon karkkia ja suklaata. Lopuksi saatiin vielä nuo Fazer-kassit, joissa oli joitain uutuustuotteita sisällä. Paluumatka koululle sujui nopeasti ja kotona odotti mahtava ylläri. Nimittäin se mun tilaama/ostama pyörä oli saapunut. Ihanaa kun voi hurauttaa kouluun uudella pyörällä!! Illalla me grillattiin ensimmäistä kertaa tänä kesänä ja sit oon vaan syöny suklaata:3 Mut nyt heiheei ja kirjotan joskus kun ehdin taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti