sunnuntai 17. marraskuuta 2013

#myroom

 Eli astutaan sisälle mun huoneeseen...
 joka sisälle tultaessa näyttää tältä.
 Tässä on mun työpöytä. Mun yks seinä on kokonaan liitutaulu maalia, joten sinne on tultu vähän kaikkea kirjotettua. Oikeella on pieni magneetti teline, jossa on esim meijän liikuntasuunnitelma. Ja tietenkin koulukirjat alapuolella:)
 Muutama matkamuisto, vihreässä laukussa on kaikki mun postikortit joita oon saanu kavereilta
 Ja tässä mun huoneen magneettitaulu, johon keräilen magneetteja aina matkoiltani. Aloitin ton kyllä aika vähän aikaa sitten, ja noista moni onkin tuliaisia.
 Mun verhot on Ikeasta, ostettu ihan vähän aikaa sitten ja musta ne on ihanat!
 Lipaston pöydällä multa löytyy vähän kaikkea. Itse lipasto on Ikeasta jälleen ja tuo valtava joulukoriste on Cals Ohlsonista
 Muumikalenteri oli pakko ostaa täksi vuodeksi, mulla aina oli pienenä tollanen!




 Joskus kauan sitten musta piirrettiin Kanarialla tollanen:D!

Ja aina lopuksi:sammuta valot! Sofia tais kirjottaa ton:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti