sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Viikosta






Moikka!

Joo viimeksi laitoinki tänne sellasta kaveripostausta ystävänpäivän kunniaksi. Mutta mitäs mä oonkaan tehny lähipäivinä? Nii.. torstaina oli penkkarit ja ystävänpäivä. Harmi, ku en nähnyt mun siskon lukiota, kun se on mennyt turkuun lukioon. No, ei voi mitään. Perjantaina alkoi hiihtoloma ja koulupäiväkin oli vähän rennompi. Katottiin simpsoneita ja saatiin esim. todistukset. Mun k.a oli tasan 9(: Eilen käytiin Ikeassa syömässä, sekä nopeasti Myllyssä, josta ostin tosi halvalla Benettonin mekon, koska maaliskuussa meen yhen mun kaverin rippijuhliin. Illalla leivottiin äidin kanssa kakkupohja ja tänään aamulla tehtiin täyte siihen. Muuten meen tänään aamupäivällä luistelemaan ja illalla tulee iskän synttärivieraita(: Ja enää muutama päivä Tukholmaan, koitan tulla postamaan vielä kerran ennen sitä!

P.S Käykää kattomassa mun toinen blogi, joka onkin tällä kertaa leivonta blogi  http://alinamakescupcakes.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti