keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Cookiemonsters

Tänään tosiaan vähän enemmänki kuvia, toivottavasti tykkäätte! No mutta joo, halusin tulla vaan joitain kuulumisia kertomaan, en niinkän kuvia esittelemään. Viikonloppu tuntui tosi pitkältä. Lauantaina Jenni ja Sofia kysys mua kaupungille ja lähinhän mä. Käytiin esim. pitkästä aikaa hesellä syömässä. No, kun sit saavuin kotiin, niin äiti kertos Mimosasta)': No loppu päivänä ei ollut mitkään parhaat fiilikset, mutta kuitenkin. Illalla mun oli mentävä peliin, 11v11 kupittaalla. Sama sunnuntaina mulla oli peli Impivaarassa. Lisäksi leivoin sunnuntaina noita ylhäällä näkyviä cookiemonster-cupcakeseja, jos ne nyt niiltä näyttää ollenkaan. Maanantai oli aika perus tylsä päivä, ainakin koulun osalta. Eilen saatiin vähän kuulla valinnaisaineista ja mulla on ne vieläkin aika auki. Ainakin jonkun kielen aattelin ottaa, mut saa nyt nähdä että italian vaiko ranskan. Illalla käytiin pikasesti Ikeassa, kun me remontoidaan meijän keittiötä. Tänään oli aika perus koulupäivä ja nyt tunnin päästä lähen treeneihin.(: Palailen varmaan viikonloppuna enempien kuvien kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti