lauantai 30. maaliskuuta 2013

Happy easter!







Moikka taas!

Mä kirjoitin viimeks tiistaina(?) Joo-o,no sen jälkeen on ollu ihan mukavia ja rentoja päiviä. Niin ja muistin etten oo kertonu teille yhestä asiasta. Viime viikon yhtenä päivänä koulusta kuulutettiin, neljä meiän koulusta pääsee johonkin matikan jatkokilpailuihin yliopistolle.Mä olin ainoa tytöistä sinne, ja mikä kauheinta, se koe jonka avulla pääsin tonne, oli rastitustehtävä, mikä meinaa että tuurilla mentiin ja kovaa. mun matikkahan on kasi, joten en oo millään voinu päihittää niitä kympin oppilaita:O äiti sai pari päivää sitten viestin sieltä että 580 oli tehnyt sen alkukokeen ja 20 päässyt jatkoon, ja sinne pitäis sitte ilmottaa jos menee/ei mene :D No asiasta toiseen, keskiviikko oli aika tylsä päivä, tein aikalailla sitä mun äikän esitelmää ja harkoissa tietty kävin. Torstaina oli tekstiiliä, ja teen siellä sellasta tummanharmaata hupparia, jonka hupun sisäosa, on sellanen mustavalko -pallollinen. Sit alko pääsiäisloma ja olin jennin kanssa sinä iltana. Eilen oli tosi kiva päivä. Aamun rentouduin syöden herkkuja ja päivällä mentiin mammalle ja papalle syömään ja tänään sama juttu sillä meillä kotona tehdään keittiöremppaa. Illalla (viideltä) lähdettiin Jennin ja Sirin kanssa Caribiaan uimaan. Sen jälkeen oli tosi raikas olo, ja käytiin hesellä. Se uus pehmytpyörre maku on tosi hyvä! Illalla menin melkein suoraan nukkumaan ja sainkin ihan heti unen. Tänään mennään tosiaan mammalle ja käydään äitin kanssa vähän kaupungilla(:!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti