perjantai 8. maaliskuuta 2013

Twilight








Heeei!(:

Viikko on taas vierähtänyt, tosin maanantain vietin kipeänä kotona. On ollu ihan kiva viikko; tiistaina vuokrattiin Andreean ja Dilanin kanssa toi aamunkoi osa 2 ja katottiin se tietenki sitte:D Joo.. keskiviikkona palautettiin matikan kokeet ja sain 8+! Olin taas niin ilonen, koska meijän luokan keskiarvo oli joku kuus ja osasin odottaa paljon pahempaa. Sit muuten illalla mulla oli taas normaalisti harkat. Torstai oli ihan kiva päivä. Sain mun villasukat valmiiksi ja aloitin sellasta tummaharmaan hupparin tekoa. Koulun jälkeen menin mammalle ja söin tosi hyvin, jonka jälkeen seurasi armoton mantsan luku. No ei nyt sentään:D Tänään tosiaan se koe sitten oli ja onneks vaan, se oli tooosi helppo!! Koulun jälkeen menin Jennille, siellä olin aika kauan, laulettiin esim.karaokea! :D:D Huomisesta tiedän sen verran että mulla ois ainakin peli. Sama sunnuntain kanssa. Mut mä lähen nyt kattomaan salkkareita, moido!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti